ديناميك سيالات محاسباتي

ديناميك سيالات محاسباتي

کیفیت آموزش را از ما بخواهید با فایل های تهیه شده اختصاصی کیفیت و کمیت آموزش را بطور همزمان از ما بخواهید. تمامی فایل های این وب سایت به زبان فارسی و اختصاصی بصورت گام به گام تهیه شده است. فرمت فایل ها pdf و ویدیو است.

نظرسنجی سایت

نظر شما در مورد قیمت آموزش ها چیست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 49
  • بازدید دیروز : 68
  • بازدید کل : 386182

اطلاعیه {کاهش حجم فایل ها}


اطلاعیه {کاهش حجم فایل ها}

با توجه به درخواست بسیاری از مشتریان که حجم ویدیوها بالا است و علاوه بر قیمت فایل باید هزینه حجم نیز پرداخت شود، از این پس ویدیو های آموزشی در همان کیفیت، حتی بالاتر نیز به فرمت جدید ارائه می شوند که حجم کل ویدیو بسیار کاهش می یابد. برای مثال یک ویدیوی 43 دقیقه ­ای با کیفیت 1280 در 720 دارای حجم 50 مگابایت می شود حال در فرمت فشرده شده باز با همان کیفیت مقدار حجم فقط 8 مگابایت می­شود!!!!! که می تواند در ذخیره، بازیابی و جابجایی فایل بسیار کاربرد داشته باشد. فقط کافی است شما زمان مشاهد ویدیو به قسمت سرعت پخش ویدیو رفته و سرعت پخش ویدیو را کاهش دهید. در زیر آموزش کاهش سرعت در KM Player ارائه شده است و در سایر نرم افزارهای دیگر نیز مشابه این روش است.

برای تغییر سرعت پخش فیلم در KMPlayer کافیست ابتدا فیلم مورد نظر خود را توسط این نرم افزار باز کنید و سپس روی صفحه نرم افزار کلیک راست کرده و به منو Playback مراجعه کنید. در لیست جدید گزینه هایی برای تغییر سرعت پخش فیلم وجود دارند. این گزینه ها شامل Slow برای کاهش سرعت پخش، Normal برای برگرداندن سرعت پخش به حالت عادی و Fast برای افزایش سرعت پخش می باشند.

 پس از تغییر سرعت پخش فیلم، درصد تغییر سرعت در بالای نرم افزار نمایش داده می شود. ۱۰۰ درصد نشان دهنده سرعت عادی پخش بوده و مقادیر کمتر از آن به معنای کاهش سرعت پخش می باشد. علاوه بر این ۴۰۰ درصد که حداکثر مقدار افزایش سرعت پخش است به معنای افزایش ۴ برابری سرعت نسبت به حالت عادی می باشد.

 

  علاوه بر این در لیست بالا گزینه ی Time Stretching نیز وجود دارد که به صورت پیش فرض علامت زده شده است. این گزینه مربوط به تغییر صدای تن فیلم می باشد. به زبان ساده با افزایش سرعت پخش فیلم، در صورت تیک دار بودن گزینه Time Stretching صدای بازیگران به صورت مفهوم و در صورت تیک دار نبودن آن به صورت نامفهوم پخش خواهد شد. پس توصیه ما این است که همراه این گزینه تیک دار باشد.

اما روشی ساده تر نیز برای تغییر سرعت پخش فیلم و افزایش آن وجود دارد و آن استفاده از کلیدهای ترکیبی کیبورد می باشد. شما می توانید به راحتی با فشردن کلیدهای ترکیبی Shift و علامت های مثبت، منفی و ضرب قسمت اعداد سمت راست کیبورد خود سرعت پخش فیلم را تغییر دهید.

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 759

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "ديناميك سيالات محاسباتي" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما